30 Eylül 2013 Pazartesi

Excelde Pdf

Microsoft Office programlarından Excel iş dünyasında, her masabaşı çalışanın olmazsa olmaz programlarından biridir. Biz de exceldeki deneyimlerimizi ve bilgilerimi paylaşarak düzenli olarak, bir takım faydalı tüyolar vermeye çalışacağız.


İlk tüyo, Excelde Pdf dosyaları oluşturmakla alakalı;

Bildiğiniz üzere office 2007 den itibaren bu işlem çok kolay. Farklı kaydet (Save as) menüsünden dosya tipini pdf seçtiğinizde dosyayı pdf olarak saklayabiliyorsunuz.

 
 
 
 



Bizim faydalı bilgimiz ise :) bu işlemi yaptığınızda mevcut sayfayı saklamış olursunuz.

Fakat Options kısmından Entire workbook (tüm çalışma kitabı) seçeneği bile bütün sayfalar,
tek bir pdf dosyası içerisinde yer alır ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder